وب سایت فونی شاپ

وب سایت فونی شاپ

تبلیغات
تبلیغات

منوهای سایت

عضویت سریع
نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
ورود کاربران
نام کاربری
رمز عبور

تبادل لینک هوشمند






چت باکس


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

امکانات وب

خبرنامه وب سایت:





آخرین نظرات کاربران

وب سایت فونی شاپ

اما باید توجه داشته باشید که هر کاور یا گاردی را نباید استفاده کنید. برخی کاور ها باعث کاهش آنتن دهی موبایل می شوند. و برخی دیگر باعث زیادی گرم شدن موبایل می شوند که به قطعات داخلی موبایل به ویژه باتری گوشی آسیب می زند. خیلی از گارد ها به دلیل حرکت گوشی در آن ها باعث خط افتادن پشت گوشی می شوند. برخی دیگر به پورت های موبایل توجه نمیکنند و باعث می شوند که سوکت هندزفری یا شارژر درست وارد نشود. پس همانطور که متوجه شدید استفاده از گارد گوشی موبایل بسیار مهم است و معایب و مزایای خاصی دارد.

بازار اینترنتی و استفاده از دیجیتال خرید کلیه لوازم مورد نیاز را بسیار ساده کرده، البته در این میان افراد سودجو با سواستفاده از اعتماد مشتریان سبب سلب رضایت از اجناس و اطمینان مشتریان از فروشندگان شده اند به همین دلیل لازم است پیش از خرید اطلاعات کاملی در رابطه با بهترین مرکز خرید قطعات موبایل داشته باشید.

خرید کابل و شارژر جدید مشکلات ناشی از خرابی شارژر گاهی از وضعیت ظاهری آن مشخص بوده و گاهی نیز از عدم شارژ باتری هنگام اتصال شارژر می توان به خرابی آن پی برد. نسبت به مشکلات شارژر باید حساس بوده و در صورت وجود هرگونه خرابی در آن، بهتر است هرچه سریع تر نسبت به تعویض کابل و شارژ گوشی خود اقدام کنید.




می پسندم نمی پسندم
نویسنده : |
تاریخ : جمعه 11 شهريور 1401 ساعت : 3:33
بازدید : 357

مطالب مرتبط

    نظرات

    برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید
    نام
    آدرس ایمیل
    وب سایت/بلاگ
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

    آپلود عکس دلخواه: